|
کدخبر: 221173

شهادت مامور پلیس با گلوله قاچاقچیان + عکس

مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان اسلامشهر به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شهادت مدافع امنیت استوار دوم "امین سعیدی" در عملیات دستگیری افراد شرور و قاچاقچیان مواد مخدر در "احمدآباد مستوفی" شهرستان اسلامشهر خبر داد.

امین-سعیدی

سردار کیوان ظهیری روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه شب گذشته، برابر اخبار و اطلاعات به دست آمده در خصوص فروش و توزیع مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان و افراد شرور منطقه احمدآباد مستوفی، ماموران کلانتری این منطقه، از جمله استوار دوم "امین سعیدی" به همراه چند تن از همکارانش، جهت بررسی موضوع به محل فعالیت قاچاقچیان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی مشخص شد چند نفر در محوطه ای که آلونکی در آن تعبیه شده بود در حال توزیع و مصرف مواد مخدر بودند که به محض نزدیک شدن ماموران کلانتری، یکی از قاچاقچیان که از افراد سابقه دار و شرور منطقه نیز محسوب و پیشتر چندین بار توسط پلیس دستگیر شده بود، با یک قبضه سلاح کمری به سمت استوار دوم سعیدی شلیک کرد که وی از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، علیرغم انتقال سریع این همکار انتظامی به درمانگاهی در احمدآباد مستوفی، تلاش کادر درمان برای احیاء‌ این مامور انتظامی موثر واقع نشد و وی به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل شهدای مبارزه با سوداگران مرگ پیوست.

سردار ظهیری تصریح کرد: در جریان درگیری شب گذشته چندین تیر به سمت این قاچاقچی مواد مخدر و فرد و همدستانش شلیک شد لیکن متهمان با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

وی ادامه داد: شب گذشته تیمی از ماموران، دستگیری این فرد شرور و همدستانش را در دستور کار قرار دادند.                                          

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر، به زودی اطلاع رسانی می شود.  

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها