|
کدخبر: 216993

مخبر وارد بندر عباس شد

به دنبال وقوع ۲ زمین لرزه به بزرگی ۶.۴ و ۶.۳ ریشتر در هرمزگان و با دستور فوری رییس جمهوری مبنی بر بررسی وضعیت مناطق زلزله زده ، محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهوری دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

حوادث مخبر وارد بندر عباس شد

محمد مخبر یکشنبه شب پس از ورود به بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسوولان قرار گرفت و با همراهی آنها عازم استانداری جهت شرکت در نشست ستاد بحران شد.

مخبر در این سفر قرار است در نشست ستاد بحران هرمزگان با موضوع زلزله سخنرانی کند و دستورهای لازم جهت رسیدگی هر سریعتر به زلزله زده ها و آمادگی کامل تمام دستگاه ها برای رویارویی با شرایط بحرانی را صادر کند.

زلزله‌ای به بزرگای ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه امروز، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه فین هرمزگان را لرزاند.

به دنبال زمین لرزه رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله شدید استان هرمزگان تاکید کرد که همه دستگاه‌های امدادی و وزارتخانه‌های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌زده بشتابند.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در جلسه هیات دولت و پس از اطلاع از وقوع زلزله در برخی استان های جنوبی کشور از تمام دستگاه‌های مسوول استان هرمزگان و همچنین در صورت نیاز استان‌های همجوار و نیز وزارتخانه‌های مسوول خواست در اسرع وقت و با اولویت امدادرسانی، رسیدگی به وضعیت منطقه را پیگیری کنند.

رییس جمهوری همچنین از معاون اول خود خواست در سریع‌ترین زمان ممکن با حضور در محل وقوع زلزله از نزدیک مسائل و مشکلات ناشی از آن را بررسی کند تا مردم احساس آرامش و امنیت داشته باشند و اطمینان پیدا کنند که امدادرسانی به موقع و به خوبی انجام می‌شود.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها