|
کدخبر: 216214

مرگ شوکه کننده مادر و پسر اردبیلی + جزییات

دادستان مشگین شهر گفت: در حادثه ای تلخ بر اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن مادر و کودک مشگین شهری جان خود را از دست دادند.

علی رضایی افزود: به دنبال کشف جسد بی جان مادر ۳۹ ساله به همراه فرزند پسر پنج ساله اش در حمام منزل مسکونی در مشگین شهر اجساد آنها بلافاصله برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی انتقال و طبق مستندات و مشاهدات پزشکی علت مرگ مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شد.

وی با رد برخی شایعات پیرامون این گاز گرفتگی اظهار کرد: هیچ گونه آثار ضرب و شتم و آسیب دیدگی در بدن مادر و کودک گزارش نشده است و انتظار می‌رود از هرگونه شایع پراکنی در این زمینه  خودداری شود.

دادستان مشگین شهر بیان کرد: تمام پرونده‌های فوتی مشکوک به قتل توسط بازپرس‌های ویژه تا دستیابی به حقیقت و کشفیات مستند پیگیری می‌شود.

چهارشنبه شب ۱۹ آبان ماه، پیکر بی جان مادر ۳۹ ساله به همراه فرزند پسر پنج ساله اش در حمام منزل مسکونی در مشگین شهر کشف شد که گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر وقوع قتل وجود داشت.

علائم و نشانه‌های مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن می‌تواند به شکل موارد بسیار متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با گاز مونوکسیدکربن، علائمی شبیه سردرد، سرگیجه، افزایش شدید ضربان قلب در ابتدا، ‌وزوز گوش و خواب آلودگی، تهوع، استفراغ، طپش قلب، کاهش سطح هوشیاری، آسیب‌های دائمی به سیستم عصبی، کما و در نهایت مرگ رخ می‌‌دهد.

بر اساس گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل ، سال گذشته ۳۲ نفر در این استان بدلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

از این تعداد ۲۳ نفر زن و ۹ نفر مرد بودند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها