|
کدخبر: 214852

بازداشت مفسدان شهرداری کهریزک توسط سپاه + جزییات

سربازان گمنام امام زمان(عج) با رصد اطلاعاتی فساد در شهرداری کهریزک را کشف و برخی کارکنان و مدیران فاسد این نهاد را با حکم قضایی بازداشت کردند.

حوادث بازداشت مفسدان شهرداری کهریزک توسط سپاه + جزییات

 سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره کل اطلاعات جنوب استان تهران، تعدادی از متخلفین(مفسدان) شهرداری کهریزک را پس از ماه ها رصد اطلاعاتی شناسایی و با در دست داشتن مدارک و مستندات دستگیر کردند.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی این افراد پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی برای محاکمه منتقل و معرفی شدند.

نکته قابل تامل آن است که در میان دستگیر شدگان رد پای یکی از شهرداران سابق شهرکهریزک، برخی از مدیران فعلی، کارکنان و پیمانکاران مشاهده می شود که همگی طی حکم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند.

به گفته نهادهای اطلاعاتی جنوب تهران تحقیقات کماکان ادامه خواهد داشت.

همچنین این افراد به اتهام جعل، ارتشاء و اختلاس دارای پرونده سنگین قضایی هستند که جرائم آنها رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سالهای قبل هم با رصد اطلاعاتی موجب دستگیری برخی مدیران شهرستان ری (بخشدار سابق و دهیاران) شدند.

سید هادی کسایی زاده خبرنگار نوشت: این خبر موجب موج شادی در میان شهروندان کهریزک شده و مردم با ارسال پیام های زیادی از اداره اطلاعات جنوب تهران و سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کردند.

این اقدام ضربتی اطلاعات جنوب تهران در حالی است که حکم پرونده فساد انتخاباتی در باقرشهر و کهریزک هم چندی قبل از سوی قاضی یاسر حسین یزدی صادر شد و بسیاری از کاندیداهای متخلف به محرومیت از شرکت در انتخابات و جزای نقدی محکوم شدند.

لازم به ذکر است که پرونده فساد در انتخابات ۱۴۰۰ در بخش کهریزک (باقرشهر و کهریزک) که با افشاگری سید هادی کسایی زاده(خبرنگارضدفساد)، علیرضا افشار (بازرس وقت بخشداری کهریزک)، محمدرضا ساری (قاضی و معاون قضایی کهریزک)، (مامور ویژه پلیس سرهنگ علی منصوری (رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی) و عوامل با قوت و پیگیری، رسانه ای شد صبح روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه راس ساعت ۹٫۵ صبح پس از ۵ ماه برگزار شد.

در حکم قاضی یاسر حسین یزدی که صبح چهارشنبه کتابت و صادر شد، تعداد شاکیان پرونده ۳۹ نفرهستند که ۶ شاکی آن همزمان رئیس حوزه قضایی کهریزک و الباقی شکات حقیقی هستند که از این تعداد ۱۷ شاکی ساکن کهریزک، ۵ شاکی ساکن شهرری و ۶ شاکی ساکن باقرشهر می باشند.

همچنین تعداد ۶۲ متهم در پرونده فساد انتخابات کهریزک و باقرشهر ۶۲ نفر می باشند.

منبع: رکنا

ارسال نظر