|
کدخبر: 214204

مجازات قاتل مرد کارخانه دار بعد از ۱۰ سال + جزئیات

مرد جوان که با همدستی دوستش رئیس یک کارخانه را به قتل رسانده بود ۱۰ سال پس از این جنایت در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

ماجرای این جنایت از ۲۹ اردیبهشت سال ۹۰ و به‌دنبال شکایت خانواده مردی کارخانه دار مبنی بر ناپدید شدن وی آغاز شد.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که رییس کارخانه به‌نام حجت به طرز مرموزی ناپدید شده و هیچ تماسی با خانواده‌اش نداشته است. با شروع تحقیقات و بررسی فرضیه‌های مختلف این احتمال قوت گرفت که وی را به قتل رسانده باشند چرا که تیم جنایی چندی بعد از ناپدید شدن حجت دریافت املاک وی با سند‌سازی فروخته شده است.

بنابراین در ادامه بررسی‌ها به یکی از کارمندان کارخانه و دوستش مظنون شده و هر دو نفر بازداشت شدند. متهمان به‌نام‌های شهرام و سعید ابتدا مدعی بودند از سرنوشت حجت بی‌خبر هستند، اما در نهایت به قتل مرد کارخانه دار اعتراف کردند.

آنها مدعی شدند پس از آنکه حجت را خفه کردند، جسد را داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و در محوطه کارخانه تولید وسایل گرمایشی و سرمایشی مقتول را دفن کرده‌اند. با اعتراف متهمان، کارآگاهان اداره آگاهی راهی کارخانه مقتول شده و جسد را پیدا کردند.

شهرام در تحقیقات گفت: من در کارخانه مقتول کار می‌کردم تا اینکه چند نفر سرم کلاه گذاشتند و ورشکسته و بی‌پول شدم به همین دلیل تصمیم گرفتم پولی را که در گاوصندوق شرکت بود، سرقت کنم. آن شب دوستم سعید هم با من به دفتر حجت آمد و حین سرقت مجبور به کشتن حجت شدیم و جسدش را در کارخانه دفن کردیم. بعد از آن هم گاوصندوق کارخانه را سرقت کرده و اموال مقتول را با سند‌سازی به‌نام خودمان منتقل کردیم. با اعتراف متهمان؛ حکم قصاص هر دو متهم صادر شد و سرانجام پس از ۱۰ سال صبح چهارشنبه سعید در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

منبع: ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها