|
کدخبر: 213616

این پسر شیطان صفت، آبروی دختر جوان را برد

رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری مزاحم اینترنتی خبر داد که با تهدید از طریق پیامک و شبکه‌های اجتماعی قصد برهم زدن زندگی مشترک یک زوج را داشت.

حوادث این پسر شیطان صفت، آبروی دختر جوان را برد

سرهنگ فداییان رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای کشف این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از دادسرا با موضوع مزاحمت اینترنتی ، رسیدگی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ارائه مستندات شاکی مشخص گردید متهم با سوء استفاده از ضعف امنیتی موجود در اکانت شاکی، دسترسی به اکانت پیدا نموده و با ارسال پیام‌های جعلی از سایر کاربران کلاهبرداری می کرد.

سرهنگ فداییان افزود: براساس مستندات ارائه شده توسط شاکی و تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا متهم که پسرخاله شاکی بود مورد شناسایی قرار گرفت.

 مزاحم اینترنتی ، پسر خاله از آب درآم

این مقام انتظامی استان به کاربران توصیه کرد: براساس قانون ، مزاحمت در فضای مجازی جرم بوده و قانونگذار برای آن مجازات تعیین نموده است از طرفی کاربران فضای مجازی آگاه باشند و از اشتراک گذاری تصاویر خصوصی در فضای مجازی خودداری نمایند و به پیام‌های دریافتی از طریق پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی که از منابع ناشاناس برای شما ارسال می گردد اعتماد نکنند .

رئیس پلیس فتا استان سمنان با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده نموده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، با ما در میان بگذارند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها