|
کدخبر: 209877

دستور ویژه استاندار برای بررسی خودسوزی فرزند شهید

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل انگاران را صادر کرد.

حوادث دستور ویژه استاندار برای بررسی خودسوزی فرزند شهید

احمدزاده روز سه شنبه ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آنها دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب است.

وی خواستار آسیب‌شناسی ،بررسی دقیق و در اسرع وقت موضوع پیرامون دلایل این خودسوزی‌ شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت  بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.

احمدزاده  به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد و گفت: بی توجهی به مطالبات و خواسته های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی همچنین خواستار ورود اداره کل بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و افزود: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.

براساس این گزارش فرزند شهیدی که ۳۷سال سن داشته امروز صبح مقابل اداره کل بیناد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بنزین اقدام به خودسوزی کرده که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است و گفته می شود که نامبرده ۷۰درصد دچار سوختگی شده است .

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

کم سن و سال ترین شهید کهگیلویه و بویراحمد شهید علی پور فرزند عشایر این استان حدود ۱۱  و نیم ساله بوده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها