|
کدخبر: 207652

قتل ناموسی در خیابان جمال زاده / قاتل به جسد هم رحم نکرد!

مرد تهرانی پس از قتل در خیابان جمالزاده اقدام به آتش زدن جسد کرد.

حوادث قتل ناموسی در خیابان جمال زاده / قاتل به جسد هم رحم نکرد!

قتل در خیابان جمال زاده رقم خورد. در این قتل مرد جوان با ضربات چاقو دست به قتل زد و پس از قتل با ریختن بنزین روی جسد اقدام به آتش افروزی کرد. عامل قتل پس از دستگیری اعتراف به جنایت ناموسی کرد.

اوایل هفته گذشته اهالی خیابان جمال زاده در تماس با پلیس از درگیری ۲ همسایه که به جان هم افتاده بودند خبر دادند.

خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیق در صحنه درگیری حضور پیدا کردند و با جسد سوخته شده مرد ۴۰ ساله ای که قبل از آتش افروزی با ضربات چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند و این در حالی بود که عامل جنایت در صحنه جرم حضور داشت.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیق به دستور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند و در تحقیقات مشخص شد که مرد ۵۵ ساله ابتدا با ۳ ضربه چاقو به شکم به قتل رسیده و قاتل پس از قتل با ریختن بنزین روی مرد جوان اقدام به آتش افروزی جسد کرده است.

بازداشت عامل قتل آتش افروز

کارآگاهان در همان صحنه جنایت، عامل این قتل فجیع را که مرد ۴۰ ساله ای به نام مهدی است را دستگیر کردند و مرد جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل مرد همسایه اعتراف کرد.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که عامل جنایت در همسایگی خانه مقتول زندگی می کند و از ماه ها قبل با هم بخاطر مسائل ناموسی دچار اختلاف شده اند.

در ادامه مشخص شد که مهدی اعتیاد به مواد مخدر داشته و در زمان جنایت در حالت عادی نبوده است.

بنا بر این گزارش ، بازپرس پرونده دستور داد جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل و عامل جنایت نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

ارسال نظر