|
کدخبر: 204510

کشف جنازه هولناک در پارک ارم!

با پیدا شدن جسد مردی در کانال فاضلاب در بوستان ارم، تحقیقات برای رازگشایی از معمای مرگ وی توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

حوادث کشف جنازه هولناک در پارک ارم!

شامگاه شنبه چهارم مهر امسال، به قاضی ساسان غلامی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی در کانال آب فاضلاب در بوستان ارم پیدا شده است.

به‌دنبال این تماس، بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی تهران و مأموران کلانتری شهرزیبا در محل حادثه حاضر شدند. جسد متعلق به مردی حدودا ۴۰ساله بود که کارگران پارک ارم، هنگام کار در کانال فاضلاب با آن مواجه شده و پلیس را خبرکرده بودند.

جسد دچار فساد نعشی شده و زمان زیادی از مرگ وی می‌گذشت. به همین دلیل علت اصلی مرگ او مشخص نبود و در این شرایط جسد با دستور بازپرس جنایی تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت اصلی مرگ مشخص شود.

از سوی دیگر بازپرس دستور داد تا پرونده افراد گمشده مورد بررسی قرار گیرد تا به‌زودی هویت مرد فوت شده مشخص شود. علاوه بر این، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازبینی دوربین‌های مداربسته را در دستور کار خود قرار دادند تا مشخص شود که آیا فرد یا افرادی جسد را به درون کانال آب منتقل کرده‌اند یا مرگ این مرد بر اثر حادثه بوده است.

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها