|
کدخبر: 197480

لحظه دزدی موبایل توسط سارق حرفه ای + فیلم

سارق لاغر اندام در حوالی میدان هروی دست به موبایل قاپی زد.

حوادث

موبایل قاپی یکی از جرائمی است که در جامعه امروزی بیداد می کند. سارقان تلفن همراه با موبایل قاپی به درآمدهای نجومی رسیده اند و طمع موبایل قاپی و رسیدن به پول های هنگفت برای آنها این عمل و رفتار زشت را تبدیل به شغل کرده است. در صحنه های موبایل قاپی اغلب شاهد قتل و کشته شدن مالباختگان هستیم که در پرونده موبایل قاپی علاوه بر خسارت مالی به مالباخته ترس و وحشت از این رفتار زشت آنها را دچار مشکلات روحی می کند.

مرد جوان با ۲ نفر از دوستانش رو به روی یکی از مراکز تجاری در حوالی میدان هروی ایستاده بود و با تلفن همراه مشغول صحبت بود در فیلم دوربین مداربسته دیده می شود پسر نوجوان لاغر اندام سوژه مورد نظر خود را برای موبایل قاپی انتخاب می کند و همدست دیگر این موبایل قاپ که سوار بر موتورسیکلت است با اشاره سارق به خیابان می آید.

پسر نوجوان موبایل قاپ خود را به سوژه مورد نظر نزدیک کرده و در چشم بهم زدنی موبایل این مرد را به سرقت می برد و پا به فرار می گذارد.

به قدری سرعت عمل نوجوان موبایل قاپ بالاست که مرد مالباخته و دوستانش در صحنه موبایل قاپی شوکه شده و آنها هم دنبال سارق موبایل می دوند اما سارق سوار به موتور شده و پا به فرار می گذارد.

لازم به ذکر است مالباخته بعد از این حادثه به کلانتری پاسداران مراجعه و تشکیل پرونده داده است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها