|
کدخبر: 196361

گیر کردن دلخراش دختر ۳ ساله زیر قطار + عکس

در ایستگاه قطاری در کشور چین دختر بچه ای که به همراه مادرش ایستاده بود ناگهان به کنار ریل می افتد که منجر به گیرکردن او در زیر قطار می شود.

 کودکان دارای عواطف و احساسات خاص کودکانه خود می باشند و به همین دلیل نباید به گونه ای برخورد کرد که آنها روحیه خود را از دست بدهند.

گاها این چنین کنجکاوی هایی می تواند منجر به آسیب های جسمانی و یا حتی مرگ آنها شود و به همین دلیل باید به شدت از آنها مراقبت نمود تا آسیبی را در دوران کودکی تجربه نکنند.

با این وجود روز گذشته ویدیویی عجیب و باور نکردنی از یک دختر بچه بازیگوش به شدت در صفحات مجازی منتشر شد که باعث شوکه کردن کاربران صفحات مجازی شد.

گیر-کردن-دلخراش-دختر

روز گذشته دختر بچه ای ۳ ساله به همراه مادرش در کنار راه آهن نانینگ واقع در کشور چین منتظر بودند که ناگهان دختر بچه ۳ ساله کنجکاو با شکم به کنار ریل راه آهن می افتد که فورا با راننده قطار هماهنگی می شود تا حرکت نکند.

در نهایت مامورین راه آهن به همراه مردم برای نجات کودک ۳ ساله می شتابند و موفق می شوند تا آن را به بیرون بیاورند. دختر بچه ۳ ساله بقدری وحشت نموده بوده بود که تمام صورتش پر از اشک بود و خوشبختانه هیچ آسیبی به او وارد نشد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها