|
کدخبر: 194251

تصادف وحشتناک پژو ۲۰۶ با یک زن در اتوبان!

رئیس سازمان آتش نشانی کرج از برخورد خودرو سواری با عابر پیاده و انحراف خودرو به سمت دیواره ستون پل که منجر به مرگ عابر پیاده و محبوس شدن راننده خودرو مذکور شد، خبر داد.

حوادث تصادف وحشتناک پژو ۲۰۶ با یک زن در اتوبان!

عباس وحیدی اظهار کرد: صبح امروز برابر تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف پژ و۲۰۶ با دیواره ستون پل در محدوده خروجی اتوبان تهران، بعد از زیرگذر خلج آباد بلافاصله نیروهای نجات از دو ایستگاه عملیاتی به محل حادثه حاضر شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر عدم کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده صورت گرفته که راننده پژو با توجه به سرعت زیاد، در ابتدای امر با فرد مونث ۷۰ ساله عابر پیاده برخورد و نتوانست خودروی خود را کنترل کند؛ بنابراین از مسیر راه خارج شده و به شدت با دیواره ستون پل برخورد می‌کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: این حادثه یک نفر فوتی مونث ۷۰ ساله داشت و راننده سواری پژو که در داخل خودروی سواری محبوس شده بود با حضور عوامل آتش نشانی از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با بیان اینکه رانندگان در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف داشته متذکر شد: از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و مقرره حرکت کنند تا از بروز حوادث این چنینی خودداری شود.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها