|
کدخبر: 194512

له شدن زن تهرانی در خیابان / تصاویر ۱۸+

سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید سواری هایما با عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه یاسینی و مصدومیت شدید وی در این حادثه خبر داد.

زن تهرانی هنگام عبور از خیابان له شد و جنازه اش را از لای گاردریل ها بیرون کشیدند.

سرهنگ "احسان مومنی" در خصوص این خبر اعلام داشت: در ساعت ۳۵ : ۸ صبح امروز و در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی تصادف شدید یک دستگاه سواری هایما با عابر پیاده در مسیر بزرگراه یاسینی به جنوب قبل از کلاهدوز ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند.

وی ادامه داد: عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشته در میانه راه به علت دستپاچگی متوقف و چند گام به عقب و جلو برمی دارد که در این هنگام راننده هایما از همه جا بی خبر به شدت با وی برخورد کرده و عابر را به لاین کناری بزرگراه پرتاب می نماید.

جنازه-زن

تصادف-مرگبار

جنازه زن تهرانی وسط خیابان بود

 رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد و علت عدم توجه به جلو راننده پژو نیز در این حادثه مزید بر علت این حادثه بوده گفت: سرعت زیاد این سواری باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و با وی به شدت برخورد می نماید.

سرهنگ مومنی افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند.

وی همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از بزرگاهها و معابر حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها