|
کدخبر: 193388

بیش از ۵۰ سارق در این شهر دستگیر شدند!

سرپرست انتظامی تویسرکان از دستگیری ۵۸ سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

حوادث بیش از ۵۰ سارق در این شهر دستگیر شدند!

سرهنگ "نبی شکرویسی" روز چهارشنبه بیان کرد: در مدت سه هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع و کشف سرقت و جرائم خرد در شهرستان تویسرکان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط همه یگان های انتظامی سطح حوزه استحفاظی شهرستان  به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح و انجام کار اطلاعاتی با شیوه های تخصصی و فنی  ۵۸ نفر سارق حرفه ای شناسایی و در عملیات های مختلف به صورت ضربتی غافلگیر و دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: سارقان در بازجویی ها و اقدامات پلیسی به عمل آمده به تعداد ۶۷ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از بازسازی صحنه های سرقت، اموال مکشوفه با دستور مقام قضائی تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ شکرویسی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده، همگی از افرادسابقه دار با سوابق متعدد کیفری و حرفه ای در امر سرقت هستند اظهار داشت: سارقان پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی قضائی تحویل دادسرا شدند که همگی با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی  با توصیه به مردم در پیشگیری از سرقت منزل، بیان کرد: شماره تماس ۱۱۰ آسان ترین پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی است که می توانند هرگونه موارد مشکوک را ازاین طریق با پلیس در میان گذارند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها