|
کدخبر: 193053

دستگیری دزدان مسلح گیم نت!

سارقان مسلح گیم‌نت در کمتر از ۲۰ روز دستگیر شدند.

حوادث دستگیری دزدان مسلح گیم نت!

سارقان مسلح یکی از گیم‌نت‌های شهر سمنان امروز با تلاش نیروی انتظامی این استان دستگیر شدند.

عصر روز پنجم مردادماه امسال خبر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شهر سمنان، از سوی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام شد.

اعلام این خبر با توجه به وقوع یک فقره دیگر از این جرم خشن در ماه‌های قبل از آن، کافی بود تا موجی از دلهره استان سمنان را فرا گیرد.بهمن‌ماه سال گذشته سرقت از یک طلافروشی در سمنان تیتر اخبار رسانه‌ها شد و متأسفانه در این سرقت صاحب طلافروشی جان خود را از دست داد.

سارقان طلافروشی در سمنان از خلوت بودن بازار استفاده کرده و هدف شوم خود را عملی کردند و با شلیک بی صدای دو گلوله به سمت طلافروش مقادیری طلا سرقت کردند.

چند ساعت قبل از آن هم خبری درباره یک سرقت مسلحانه ناموفق در شاهرود منتشر شد که خوشبختانه سارقان موفق نشده و متواری شده بودند.اگر چه سارقان با هوشیاری پلیس سمنان ۲ روز بعد از وقوع سرقت، در استان گلستان دستگیر شدند؛ اما این خبرها درباره سمنان که به شهر اخلاق شهره است کمی غم‌انگیز و شوک‌آور به نظر می‌رسید.

سرقت خشن از گیم نت در سمنان

خبر آن سرقت و قتل جواهر فروشی سمنانی کم بود؛ سرقت مسلحانه در یک «گیم نت» هم دوباره در صدر اخبار حوادث سمنان قرار گرفت. سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان درباره کم‌وکیف این سرقت مسلحانه گفت: ۲ جوان حدوداً بیست و پنج ساله وارد یک گیم نت در سمنان شده و با شلیک ۲ تیر هوایی اقدام به سرقت کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این سرقت مسلحانه به کسی آسیب وارد نشد تصریح کرد: سارقان تعدادی دستگاه بازی را سرقت کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این جرم کارگروه ویژه را تشکیل داد اضافه کرد: بلافاصله صحنه جرم و ابعاد مختلف حادثه بررسی شد.

میراحمدی آن روز، به مردم استان سمنان اطمینان داد تا با استفاده اشراف اطلاعاتی، افسران مجرب و همچنین مدیریت مکانیزه و هوشمند مجرمان را دستگیر کند.

با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، سارقان مسلح این بار هم در کمتر از بیست روز دستگیر شدند و امروز فرمانده انتظامی استان سمنان خبر دستگیری است سارقان مسلح را به رسانه‌ها اعلام کرد.

سردار عبدالله حسینی به نحوه دستگیری این سارقان مسلح اشاره و تصریح کرد: دو سارق و یک همدست آنان با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در یکی از شهرستان‌های استان تهران دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بخشی از اموال مسروقه این گیم نت و اعتراف سارقان به جرم خود، از تلاش پلیس برای کشف باقیمانده اموال سرقت شده توسط سارقان دستگیر شده خبر داد.

برقراری امنیت سمنان است و این مهم همیشه در اولویت برنامه‌های پلیس قرار داشته و دارد.

اما فرمانده انتظامی استان سمنان نیز تهدید امنیت را خط قرمز پلیس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با کسانی که امنیت را به خطر بیاندازند به‌شدت برخورد می‌کنیم.

سردار عبدالله حسنی یکی از وظایف و مأموریت‌های پلیس را تأمین و ارتقای نظم و امنیت جامعه دانست و افزود: پلیس هیچ جرمی را برنمی‌تابد و با مخلان امنیت قاطعانه برخورد می‌کند.

برقراری امنیت در جامعه کار بسیار دشواری است که مأموران نیروی انتظامی استان سمنان خوشبختانه از عهده آن خوب برآمدند و اگر چه گاهی سرقت‌های ازاین‌دست رخ می‌دهد اما بلافاصله با هوشیاری مأموران خاطیان دستگیر می‌شوند.

منبع: رکنا

ارسال نظر