|
کدخبر: 192760

فروشنده مرگ در کرج به دام افتاد! + عکس

مرد فریبکار که واکسن های تقلبی را در کرج به فروش می رساند دستگیر شد.

حوادث فروشنده مرگ در کرج به دام افتاد! + عکس

سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس استان البرز از دستگیری فردی که اقدام به فروش واکسن تقلبی کرونا می‌کرد خبر داد و گفت: شهروندان فقط در مراکز اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن کرده و به تبلیغات افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند.

سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در پی اعلام خبری از سوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی تهران بزرگ مبنی بر فروش واکسن تقلبی کرونا توسط فردی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از تکمیل تحقیقات، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه شاهین ویلای کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی شیشه خالی واکسن، بیش از ۱۰۰ عدد واکسن تقلبی کرونا و دستگاه مخصوص پلمب واکسن کشف شد.

دلال-واکسن

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اعتراف صریح متهم مبنی بر فروش واکسن تقلبی در فضای مجازی تصریح کرد: با دستور مقام قضائی نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد. شهروندان فقط در مراکز اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اقدام به تزریق واکسن کرده و به تبلیغات افراد سودجو در فضای مجازی توجه نکنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها