|
کدخبر: 191534

نجات عجیب دو اعدامی در لحظه آخر!

زن و مرد جوان که به اعدام محکوم شده بودند در یک قدمی چوبه دار بخشیده شدند.

حوادث نجات عجیب دو اعدامی در لحظه آخر!

غلامرضا نادری نژاد مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان روز سه شنبه افزود: این ۲ زندانی محکوم به قصاص نفس یک مرد و یک زن هستند که با ورود انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس و با همکاری مددکاری زندان رجایی شهر کرج و مددکاری زندان فردیس از چوبه دار رهایی یافتند.

وی با اشاره به اینکه این افراد حدود ۱۰ سال حبس متحمل شدند ، ادامه داد: برای بخش زندانی مرد مبلغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان و زندانی زن ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس گفت: با همکاری خیرین از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون ۳۵ زندانی جرائم غیر عمد این شهرستان از ندامتگاه فردیس آزاد و به آغوش خانواده های بازگشته اند.

نادری نژاد اظهارداشت: طی روزهای اخیر ۳۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۹۰ میلیون تومان بین خانواده های زندانیان شهرستان فردیس توزیع شد؛ همچنین هر جمعه ۹۰ پرس غذای گرم بین خانواده های زندانیان نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان فردیس افزود: انجمن حمایت از خانواده زندانیان یک سازمان مردم‌نهاد بوده ‌که بودجه دولتی ندارد و تنها با کمک مردم می تواند جامعه هدف را یاری کند.

وی از خیرین خواست کمک های خود را به شماره حساب ۴۱۰۷۱۱۱۵۰۲۴۳۶۱۱ بانک توسعه تعاون و شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۳۶۰۰۴۷۰۰۰۷ واریز کنند.

خیرین در صورت کمک می توانند با شماره تلفن ۳۶۶۴۶۴۸۴ دفتر انجمن حمایت از زندانیان فردیس تماس بگیرند.

چهار ندامتگاه بزرگ کشور در کرج و فردیس استقرار دارند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها