|
کدخبر: 190463

سارقان مسلح در تله پلیس افتادند! + جزییات پرونده

سارقان مسلح که با در دست داشتن کلت کمری دست به سرقت در جاده سلامت می زدند دستگیر شدند.

حوادث سارقان مسلح در تله پلیس افتادند! + جزییات پرونده

فرمانده انتظامی جوانرود از دستگیری سه سارق مسلح که چندی پیش اقدام به سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه چند نفر از شهروندان این شهرستان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ هوشنگ مبارکی روز چهارشنبه گفت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود در روز ۷ مرداد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بازداشت سارقان مسلح

وی ادامه داد: در این سرقت ۳ سارق که مسلح به یک قبضه سلاح کلت بودند اقدام به سرقت ۴ گوشی تلفن همراه و مقداری وجه نقد از ۳ شهروند جوانرودی که در حال پیاده روی بودند، کرده و متواری می‌شوند.

سرهنگ مبارکی تاکید کرد: به دنبال این حادثه تیم هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی جوانرود تحقیقات همه جانبه خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی هر ۳ سارق شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رییس پلیس جوانرود افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها علیرغم انکارهای اولیه در نهایت لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت مسلحانه در جاده سلامت جوانرود اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه سارقان، یک قبضه کلت به همراه ۹ عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ مبارکی از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس به عنوان حافظ امنیت اجتماعی به چنین مجرمانی اجازه عرض اندام و ناامن کردن فضای شهر و جامعه را نمی دهد.

 ۸۰۰ میلیون ریال کالای احتکار شده در روانسر کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر نیز از کشف ۸۰۰ میلیون ریال کالای احتکار شده شامل روغن خودرو، ضد یخ و فیلتر روغن با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ ایمان مرادی اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران از وجود یک انبار محل احتکار کالا در روستاهای شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از کشف انبار محل احتکار و با هماهنگی مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ مرادی افزود: در این بازرسی ۷۰۰ لیتر روغن خودرو، ۱۸۵ لیتر ضدیخ و ۱۱۰ عدد فیلتر روغن احتکاری به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رییس پلیس روانسر همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی او به دستگاه قضایی خبر داد.

وی یادآور شد: در ماموریتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان جین گشت زنی به یک دستگاه نیسان مشکوک و در بازرسی های صورت گرفته یک هزار و ۱۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق از داخل آن کشف کردند.

سرهنگ مرادی از دستگیری راننده نیسان و معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

منبع: رکنا

ارسال نظر