|
کدخبر: 190053

انتشار تصویر سارقان معروف کرج / آنها را شناسایی کنید!

سارقان تحت عنوان مامور پلیس را شناسایی کنید.

حوادث انتشار تصویر سارقان معروف کرج  / آنها را شناسایی کنید!

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر ۳ نفر از سارقان تحت عنوان مامور پلیس، از شهروندان خواست در صورتی که توسط این افراد مورد اخاذی قرار گرفته اند، برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی البرز مراجعه کنند.

سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز درخصوص این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مأمور پلیس معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه های واهی وجوه و لوازم با ارزش آن ها را گرفته و بلافاصله متواری می شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی و با مراجعه به مخفیگاه شان، نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات ماموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی با جعل عنوان مامور پلیس اقرار کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان اظهار داشت: با دستور مقام قضائی، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شده تا شهروندانی که توسط اعضای این باند مورد اخاذی قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج-میدان طالقانی، بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها