|
کدخبر: 189945

بازداشت یک خانواده تهرانی به جرم سرقت + عکس

۴ عضو یک خانواده تهرانی که در غرب به خانه های مردم دستبرد می زدند بازداشت شدند.

حوادث بازداشت یک خانواده تهرانی به جرم سرقت + عکس

در پی چند فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان های محله ابوسعید ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا سارق یا سارقان احتمالی را شناسایی و دستگیر کنند.

تیم پلیسی با تحقیقات دقیق تر و اظهارات شاهدان متوجه شدند که ۴ زن و مرد با مرجعه به آپارتمان های محله ابوسعید از پارکینگ و انباری ها لوزم با ارزش را سرقت کردند و به سرعت متواری شدند.

شناسایی سارق خانوادگی در ابوسعید

ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته پی بردند که سارقان اعضای یک خانواده هستند و به بیشتر آپارتمان های غرب تهران دستبرد زدند.

ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی این خانواده سارق با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی هماهنگ شده ۴ سارق زن و مرد را در محله ابوسعید دستگیر و جهت تحقیقات ابتدایی مقر پلیس منتقل کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای در ابوسعید

در تحقیقات ابتدایی متهمان در مواجه با مدراک و شواهد پلیسی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت از محتویات با ارزش پارکینگ و انباری آپارتمان های ابوسعید اعتراف کردند.

پدر این خانواده در بازجویی های پلیسی ادعا کرد سرقت هارا خودش انجام داده و از همسر، دختر و پسرش به عنوان پوشش استفاده کرده و دلیل سرقت هارا اعتیاد شدید خود به شیشه و فقر مالی عنوان کرد.

متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها