|
کدخبر: 190006

نجات عجیب گروگان پس از ۱۵ روز اسارت!

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از رهایی گروگان ۳۷ ساله از چنگال گروگانگیران پس از ۱۵ روز اسارت با تلاش ماموران پلیس داراب خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: با وقوع آدم‌ربایی در ۲۳ تیرماه سال جاری در بخش "رستاق" شهرستان داراب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با حضور در محل و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند ۳ سرنشین یک سواری پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش و سر و صورتی پوشیده فردی ۳۷ ساله را گروگان و از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگانگیران و رهایی این جوان با جدیت ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری اقدامات تخصصی متوجه شدند فرد ربوده شده به شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.

سردار ملک‌زاده بیان داشت: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یکی از آدم‌ربایان ۳۱ ساله که در ربایش این فرد نقش مستقیم داشته را در یکی از مناطق کوهستانی داراب شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.با دستگیری این فرد و اعتراف وی به بزه ارتکابی دیگر عوامل گروگانگیر که خود را در چنگال قانون می‌دیدند مجبور شدند گروگان ۳۷ ساله را پس از ۱۵ روز اسارت در شهرستان دلگان رها کنند.

وی با اشاره به اینکه علت گروگانگیری اختلاف شخصی بوده است، گفت: فرد رها شده توسط پلیس به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد.

منبع: جامعه ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها