|
کدخبر: 188533

سفیر بلاروس، مامور پلیس را عمدا زیر گرفت

وقتی سرباز راهور اجازه ورود به خودروی سفیر کشور بلاروس را به خط ویژه نداد، راننده او را زیرگرفت و فرار کرد. با این اقدام سفیر بلاروس تراژدی سیلی عنابستانی به پلیس راهور تکرار تلخ تری داشت.

چندروز پیش خودروی حامل سفیر کشور بلاروس بدون اینکه پرچم کشورش را نصب کرده باشد قصد داشت از مسیر خط ویژه خیابان ولی عصر(عج) عبور کند. با توجه به اینکه طبق قوانین موجود خودورهای سفارتخانه فقط در زمانی که پرچم نصب کرده باشند و حامل سفیر باشند اجازه ورود به خط ویژه را دارند و خودروی موردنظر پرچم کشور بلاروس را نصب نکرده بود سرباز راهور به نام فروغی اجازه ورود به آن را نمی دهد.

اما راننده خودروی سفیر وقتی با ممانعت پلیس روبه رو می شود تغییر مسیر نمی دهد و پس از زیرگرفتن سرباز راهور به مسیر خود ادامه می دهد.

درحال حاضر سرباز راهور در بیمارستان تحت درمان است. همچنین با شکایت پلیس راهور پرونده ای در این خصوص در دادسرای بین الملل تشکیل شده و تحت بررسی است.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده با توجه به اینکه نامه دادسرا توسط وزارت امورخارجه به سفارت کشور بلاروس جهت معرفی راننده فراری ابلاغ شده است تا این لحظه سفارت بلاروس هیچ اقدامی انجام نداده است.

منبع: رکنا

  • ملیحه سامقانی ارسالی در

    خوب

ارسال نظر