|
کدخبر: 188298

بازداشت قاتل فراری / او با شیشه آدم کشت!

قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از قلت با تکه شیشه در خرمدشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که در یک درگیری خیابانی در منطقه خرمدشت به وسیله شیشه تیز یک جوان را به قتل رسانده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ علی قاسمپور با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه شدند که یک جوان به دلیل ضربه جسمی تیز دچار جراحت شده و در کنار خیابان افتاده است.

قتل با شیشه وسط خیابان خرمدشت

 وی با بیان اینکه با پیگیری پلیس فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل و پس از مدتی کوتاهی فوت کرد، افزود: بلافاصله تحقیقات ماموران برای شناسایی قاتل آغاز و در همان بررسی های اولیه مشخص شد که مقتول در روز حادثه به دلیل نامعلومی با یکی از دوستانش درگیر شده و نامبرده به وسیله شیشه ای تیز ضربه ای از ناحیه گردن به او وارد کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: در ادامه ماموران با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در یکی از محله های اطراف خرمدشت شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

بازداشت قاتل فراری / او با شیشه آدم کشت

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به قتل دوستش ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی قاتل برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: فراگیری مهارت کنترل خشم در مواقع عصبانیت، از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می کند.

منبع: رکنا

ارسال نظر