|
کدخبر: 186942

جزییات ۶ آدم ربایی در استان گلستان

رئیس پلیس آگاهی گلستان از وقوع ۶ فقره آدم ربایی در پنج ماهه امسال در استان خبرداد و گفت: پنج مورد از این آدم ربایی‌ها کشف شده است.

آدم ربایی‌های سریالی در گلستان به ۶ نفر رسید و هنوز در میان این افراد یک پیرمرد گمشده سرنوشت مبهمی دارد.

سرهنگ مجتبی مروتی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: مجموع سرقت‌های گلستان طی چهار ماهه ۱۳ درصد رشد داشته و ۶ درصد هم افزایش کشف را طی این مدت شاهد هستیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: سرقت مغازه هفت درصد کاهش، اماکن یک درصد کاهش، سرقت خودرو پنج درصد کاهش، داخل خودرو چهار درصد کاهش، کیف قاپی ۷۷ درصد افزایش، سرقت احشام ۱۷ درصد کاهش و جیب بری ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی از رشد هشت درصدی سرقت‌های مسلحانه خبرداد و گفت: در پنج ماهه امسال قتل‌ها هم ۱۴ درصد افزایش وقوع داشته و ۱۵۶ درصد قتل‌ها هم کشف شده است.

مروتی بیان کرد: ۶ فقره آدم ربایی از ابتدای سال داشتیم که پنج مورد آن کشف و یک مورد هم هویت آن معلوم و در دست اقدام است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: جعل در استان ۶۵ درصد و کلاهبرداری ۴۱ درصد کاهش داشته است.همه جرائم در شهرستان‌ها افزایشی بوده جز در بندرترکمن که شاهد وقوع جرائم هستیم.

وی در خصوص پرونده پیرمرد گمشده در جنگل کبودوال هم گفت: این پیرمرد ۸۶ ساله که با خانواده از استان‌های جنوبی به گلستان آمده بود مفقوده شد و بعد از گذشت یک ماه هیچ ردی از وی در استان به‌دست نیامده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان بیان کرد: البته در روزهای گذشته خانمی اعلام کرده که وی را در یکی از میادین رشت دیده است.

طبق گفته وی این پرونده در دست بررسی است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها