|
کدخبر: 183072

مرد شکارچی به جای گراز کشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از کشته شدن یک جوان هنگام شکار غیرمجاز با شلیک یک شکارچی دیگر که هر دو در کمین شکار گراز بوده اند، خبر داد.

کشته شدن شکارچی غیرمجاز با شلیک شکارچی دیگر در بردسیر کرمان رخ داد . شکارچیان که برای شکار گراز رفته بودند اشتباهی با شلیک مرگ دوست خود را به قتل رساندند.

سرهنگ"جعفر غضنفری" امروز ۱۰ تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: چند شب قبل دو گروه شکارچی برای شکار غیرمجاز در منطقه دهنو بیدخوان از توابع شهرستان بردسیر در کمین گراز بوده اند که متاسفانه گروه اول با مشاهده حرکت هایی لابه لای بوته ها، به تصور ورود شکار اقدام به شلیک می کنند اما گلوله آن ها به شکارچی دیگری که در همین مکان حضور داشته اصابت می کند و باعث مرگ او می شود.

شلیک مرگ اشتباهی به دوست هنگام شکار

وی افزود: شکارچی قاتل به همراه سایر همراهانش از محل متواری می شوند که با اطلاع و پیگیری موضوع توسط عوامل انتظامی و با انجام تحقیقات بعدی توسط پلیس آگاهی، عامل تیراندازی و چهار نفر از همراهانش کمتر از ۱۲ ساعت از وقوع حادثه شناسایی و دستگیر شدند و از آن ها سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف شد.

غضنفری در پایان هشدار داد: اساسا داشتن سلاح غیرمجاز و انجام  شکار غیرمجاز می تواند منجر به سوانح و حوادث ناگواری همچون این حادثه بشود از این رو پلیس با دارندگان سلاح غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهد کرد و در این رابطه با توجه به خشکسالی های اخیر که باعث افزایش شمار حیوانات در حاشیه شهر و روستاها شده از همگان درخواست داریم از شکار آن ها خودداری کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر