|
کدخبر: 182987

بازداشت اعضای تیم ملی بسکتبال! + جزئیات

تیم ملی بسکتبال ایران به دلیل همراه داشتن اجناس غیر مجاز خوراکی دستگیر شدند.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی پس از برگزاری چند دیدار دوستانه در ژاپن به ایران بازگشت که در بدو ورود به کشور، پلیس فرودگاه به دلیل همراه داشتن اجناس غیر مجاز خوراکی اقدام به بازداشت تمامی اعضای تیم کرد.

به گزارش رسانه های داخلی و مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی، عده ای از اعضای تیم با همکاری یکدیگر اقدام به وارد کردن چهل و شش قلم جنس غیرمجاز از جمله مشروب کرده‌ بودند.

بر اساس این گزارش بعد از گذشت چند ساعت و با نامه‌نگاری کمیته ملی المپیک اکثر نفرات آزاد شدند و تنها سه بازیکن سرشناس تیم ملی به همراه یکی از اعضای کادر فنی بازداشت بودند که البته این نفرات هم با وثیقه بیست میلیون تومانی آزاده شدند.

مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش با اشاره بازداشت تعدادی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران در فرودگاه بین‌المللی تهران به دلیل همراه داشتن مشروبات الکلی، گفت:‌ متاسفانه اقلام غیر مجاز دیروز با برخی ورزشکاران بسکتبال بوده که توقیف شده است. امروز کمیته انضباطی فدراسیون تشکیل جلسه می‌دهد تا با خاطیان برخورد شود.

‌پرچمدار ایران جزو متخلفان نبوده و تغییر نمی‌کند

 معاون وزیر ورزش: صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان که کاپیتان تیم ملی بسکتبال است جزو گروهی که در تیم بسکتبال اقدام متخلفانه را انجام داده نبوده و تغییری در این زمینه نخواهیم داشت.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر