|
کدخبر: 182603

مدیر ارشد گمرک رجایی ترور شد!

ناظر گمرکات استان هرمزگان از انجام پیگیری های قضایی و انتظامی برای شفاف شدن موضوع سوء قصد به معاون فنی گمرک شهید رجایی خبر داد.

حوادث مدیر ارشد گمرک رجایی ترور شد!

ابوالفضل اکبر پور امروز (هشتم تیرماه) با اشاره به سوء قصد شب گذشته به معاون فنی گمرک شهید رجایی بندر عباس، ‌گفت: برخی افراد سود جو با سوء قصد به معاون فنی مهم‌ترین گمرک کشور باعث مجروح و بستری شدن این مدیر گمرکی در یکی از بیمارستان‌های بندرعباس شدند، همچنین ساعاتی قبل وی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته ناظر گمرکات استان هرمزگان، اجرای کامل مقررات و همچنین برخورد با سودجویی‌های فراقانونی طی دو سال گذشته منجر به قطع رانتها و سوء استفاده ذی نفعان خاص شده بود که ظاهرا این بار برای نیل به اهداف خود از برخورد فیزیکی و حمله مستقیم به مرزبانان اقتصادی استفاده شده است.

گمرک شهید رجایی در این راستا مکاتبات قانونی لازم را با مراجع قضایی و انتظامی از جمله دادستانی بندرعباس انجام داده و انتظار می‌رود هرچه سریع ضمن شفاف شدن کلیت ماجرا برخورد قاطع با مسببان این دست وقایع غیر انسانی انجام شود.

در ماه‌های اخیر برخی مباحث در خصوص ترخیص محموله‌های خاص در گمرک شهید رجایی مطرح شده بود که بایستی منتظر اعلام جزییات بیشتر از سوی مقامات مسئول ماند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر