|
کدخبر: 182594

رسوایی در فرمانداری و انتخابات شورای شهر!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری و بازداشت معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان به همراه دو نفر از کاندیداهای شورای شهر مردهک خبر داد.

"ابراهیم سلیمانی" امروز (سه شنبه)با اعلام این خبر افزود: دادستانی عنبرآباد با توجه به اعتراضات و مطالبات مردمی مبنی بر تخلف در امر انتخابات شهر مردهک و به دلیل حساسیت موضوع؛ پیگیری آن را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به این مطلب که متهمین این پرونده با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: در رابطه با این پرونده جرم انتخاباتی پس از انتقال دو صندوق اخذ رای از شهر مردهک به علت مسائل امنیتی به فرمانداری شهرستان جهت شمارش آرا صورت گرفته است.

دادستان شهرستان عنبرآباد افزود: دو نفر از کاندیداهای شورای شهر مردهک با تبانی معاون سیاسی فرمانداری قبل از شمارش رسمی آرا، نسبت به دریافت ۳۷۵ تعرفه و ۵ عدد مهر هیات‌های اجرایی و نظارت اقدام کرده‌اند و با نوشتن تعرفه به نفع خود و تعدادی دیگر از کاندیدها؛ اوراق تعرفه را تحویل معاون فرماندار قرار داده‌اند.

سلیمانی گفت: معاون فرماندار نیز آرا دریافت شده را وارد صندوق نموده و به همان میزان تعرفه از صندوق خارج و معدوم نموده است.

لازم به ذکر است که در همین رابطه پرونده قضایی در شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل شده است و موضوع در حال بررسی می‌باشد و نتیجه آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر