|
کدخبر: 182536

قتل وحشتناک برادرزاده با شمشیر، قمه اسلحه و ماشین!

جوان ورامینی در جریان توطئه عمویش و اختلاف بر سر زمین سه هزار متری به ضرب گلوله به قتل رسید. قاتل بعد از مدتی به قید وثیقه آزاد شد و درحال‌حاضر متواری است.

حوادث قتل وحشتناک برادرزاده با شمشیر، قمه اسلحه و ماشین!

علی خانی در جریان درگیری با عمو و عموزاده‌های خود بر سر اختلاف ملکی به قتل رسید.

تماس تلفنی پسرعموی علی به او کافی بود تا علی به قتلگاه برود. مدتی قبل اختلاف بین دو خانواده درگرفته بود و کار به توطئه و پاپوش درست کردن کشیده بود.اما درگیری به همین جا ختم نشد و سرانجام به جنایتی هولناک ختم شد.جنایتی که در آن چند نفر با شمشیر و قمه روی سر علی ریختند و در آخر عموی علی با شلیک گلوله او را از پای درآورد و با خودرو از روی جسد ش عبور کردند.

جاسازی یک کیلو هرویین در خودرو پدر مقتول

۱۴ شهریور سال ۹۹، درگیری منجر به قتل در روستای پویینگ ورامین خبر از یک فاجعه داد.

پدر مقتول ۳۳ ساله این ماجرا به نام علی خانی در تشریح جزییات این ماجرا گفت: «چند روز قبل از حادثه بود که یکی از دوستان ما با علی تماس گرفت و گفت شخصی در ماشین پدرت یک کیلو گرم هرویین جاسازی کرده است.اما بعد از این کار عذاب وجدان گرفته و گفته که اگر این مقدار مواد مخدر از ماشین آقا ماشاالله کشف شود، حکمش اعدام است.برای همین از من خواسته تا موضوع را به شما بگوید.

علی هم به او گفته بود که پدرم ماشین را فروخته است.شخصی که ماشین را از من خریده بود هم واسطه خرید و فروش ماشین بود و او هم خودرو را به یک خانم جوان فروخته بود.علی بالاخره توانست ماشین را پیدا کند.بعد هم متوجه شدیم برادر من که با ما اختلاف ملکی داشت یک نفر را اجیر کرده بود که مواد مخدر را در ماشین ما جاسازی کند.»

دعوا بر سر زمین سه هزار متری رنگ خون گرفت

پدر علی در مورد انگیزه برادر خود از این توطئه اینطور توضیح داد: «مدتی قبل برادرم می‌خواست یک زمین سه هزار متری با من معامله کند اما به اختلاف برخوردیم. همین باعث شده بود او نقشه جاسازی مواد مخدر را در ماشین من بکشد.برادر من یک زمین خوار بود و قبلا هم در یک درگیری دیگر که آن هم در روستای پویینگ و بر سر معامله یک زمین بود، با شمشیر دو دست یک نفر را فلج کرد.»

تلفن به علی برای کشاندن او به قتلگاه

پدر علی خانی در ادامه گفت: «برادرم و پسرش متوجه شده بودند که علی پی به توطئه آنها برده و از این موضوع ترسیده بودند.برای همین برادرم به همراه برادر دیگرم و فرزندانشان، نقشه قتل علی را کشیدند.روز حادثه پسر برادرم به علی زنگ زده و گفته بود کسی را که مواد مخدر را در ماشین جاسازی کرده بود پیدا کردیم.بعد به بهانه رویارویی علی با آن فرد او را به روستای پویینگ کشانده بود.در آنجا چندین نفر با چاقو و شمشمیر روی سر علی ریخته بودند و آخر سر هم برادر خودم با شلیک گلوله علی را از پا در آورد.در آخر هم مادر زن برادرم با ماشین از روی جسد علی عبور کرده بود که نمی‌دانم این حرکتش به عمد بود یا نه.»

عامل اصلی جنایت متواری است

پس از وقوع این جنایت، متهمان این پرونده یعنی شرکت‌کنندگان در نزاع و همچنین عموی علی خانی به عنوان عامل اصلی جنایت بازداشت شدند.اما با اتخاذ تصمیم بازپرس پرونده عموی علی و دو متهم دیگر به قید وثیقه آزاد شده و متواری شدند.

در حالی که در این پرونده سه نفر اتهام مشارکت در قتل عمدی را یدک می‌کشند، تحقیقات قضائی و پلیسی برای بازداشت مجدد عاملان جنایت ادامه دارد.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر