|
کدخبر: 181446

بررسی پرونده واژگونی اتوبوس خبرنگاران در مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت برای درگذشت ۲ تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست اعلام کرد که دلایل بروز این حادثه تلخ و ناگوار در مجلس پیگیری می‌شود.

عصر دیروز اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست و جمعی از کارمندان سازمان حفاظت محیط زیست ستاد احیای دریاچه ارومیه در حوالی شهرستان نقده واژگون شد و دو نفر از مسافران اتوبوس خبرنگاران جان خود را از دست دادند.

در همین راستا سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی حتما به ماجرای واژگونی اتوبوس خبرنگاران حوزه محیط زیست ورود کرده و علت بروز این حادثه را بررسی می کند.

سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی فوت ۲ تن از خبرنگاران حوزه محیط زیست در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

متن پیام موسوی به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

خبر ناگوار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت دو تن از اهالی پرتلاش رسانه در این حادثه، کام همه ما را تلخ کرد.

اینجانب این ضایعه جانگداز را به ملت ایران، فعالان عرصه خبر و رسانه به‌ویژه خانواده‌های داغدار درگذشتگان این حادثه خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی تسلیت گفته، از خداوند متعال برای روح این عزیزان طلب آمرزش و آرامش ابدی می‌کنم.

ان‌شاءالله در مجلس شورای اسلامی پیگیر دلایل بروز این حادثه تلخ و ناگوار خواهیم بود.»

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها