|
کدخبر: 181156

۱۷ نفر از آتش‌سوزی سعدی نجات پیدا کردند

آتش سوزی پارکینگ ساختمان ۲ طبقه اداری در خیابان سعدی تهران منجر به نجات هر ۱۷ نفر افراد حاضر در این ساختمان شد.

حوادث ۱۷ نفر از آتش‌سوزی سعدی نجات پیدا کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۰۸: ۰۱ امروز حادثه آتش‌سوزی در خیابان سعدی، ابتدای خیابان برادران قائدی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ ماموران ۳ ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل حادثه یک ساختمان ۲ طبقه اداری متعلق به یکی از اتحادیه‌های اصناف بود که در طبقه همکف این ساختمان بخش پارکینگ و بخش دیگری نیز انباری به وسعت ۱۵۰ متر بود که لوازم و مواد غذایی در آن نگهداری می‌شد.

به گفته وی، در قسمت پارکینگ نیز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۳ دستگاه موتورسیکلت پارک بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از پارکینگ دچار شعله وری شده بود به گونه‌ای که آتش به سقف‌ها و همچنین خودرو و موتورسیکلت‌ها سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش به سرعت در حال سرایت به طبقه دوم این ساختمان بود گفت: در این طبقه کارمندان این اتحادیه‌ مشغول فعالیت بودند و همچنین یک خانواده نیز در یک واحد مسکونی دیگر در همین ساختمان حضور داشت.

وی ادامه داد: در میان شعله‌های دود و آتش حدود ۱۷ نفر از ساکنان این ساختمان در وضعیت نا ایمنی قرار داشتند که گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار و گروهی نیز وارد عملیات نجات شدند و این افراد را به پشت بام ساختمان منتقل کردند و با استفاده از نردبان هیدرولیکی این افراد بدون مصدومیت از ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها