|
کدخبر: 177263

ماجرای باند ۶۰۰ نفره کودک ربایی لرستان چه بود؟

در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی خبرها در فضای مجازی منتشر می‌شود مبنی بر اینکه چند بچه توسط یک خانم و آقا در برخی نقاط شهر خرم‌آباد دزدیده شده‌اند.

 

با توجه به اهمیت موجود، این موضوع را از مراجع رسمی از جمله نیروی انتظامی و سایر مراجع امنیتی استعلام گرفتیم که مشخص شد تا کنون هیچگونه گزارش رسمی مبنی بر دزدیده شدن بچه در شهر خرم‌آباد و استان لرستان اعلام نشده است و تمام خبرهای منتشر شده در این زمینه کذب محض است.

با توجه به تکذیب قاطع خبر دزدیدن بچه‌ها، به نظر می‌رسد انتشار این نوع خبرها صرفا برای تحت تاثیر قراردادن و نگران کردن خانواده‌ها و ایجاد حس ناامنی در جامعه است که شاید برخی افراد با نیت مشخص این کار را انجام داده‌اند و در این بین برخی از شهروندان نیز ندانسته اقدام به‌ پخش این خبرها می‌کنند.

از شهروندان گرامی خواهش داریم در مواجهه با این نوع خبرهای جعلی حساسیت بیشتری به خرج داده و تا زمانی که مراجع رسمی در این زمینه‌ صحبت نکرده‌اند نسبت به آن واکنشی نشان ندهند و بیهوده خود را نگران نکنند.

تکذیب وجود باند بچه دزدی پاکستانی در لرستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به انتشار مطالبی از وجود باند بچه دزدی پاکستانی گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و با عاملان انتشار اخبار کذب برخورد قضایی می‌شود. سرهنگ علی گلالی امروز شنبه در سخنانی با اشاره به مطلبی که در فضای مجازی با عنوان «گروه ۶۰۰ نفره باند بچه دزدی پاکستانی» اخیراً در سطح کشور و استان منتشر شده است، اظهارکرد: چنین موضوعی صحت ندارد و تا کنون چنین اتفاقی در سطح کشور و استان رخ نداده است.وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند و هرگونه اخبار را از منابع رسمی دریافت کنند، افزود: این شایعات از ترفندهای معاندین نظام بوده و انتشار هرگونه اخبار کذب در فضای مجازی که باعث تشویش اذهان عمومی شود در مراجع قضائی پیگیری خواهد شد

 

منبع: پارسینه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها