|
کدخبر: 174190

قاتل به محل جنایت برگشت

راننده رانا پس از زیر گرفتن مرد ۷۰ ساله پا به فرار گذاشت اما خیلی زود به صحنه جرم بازگشت.

 

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۲: ۱۰ شب گذشته و در مسیر شمال به جنوب آیت الله سعیدی قبل از مترو آزادگان، خودروی سواری فراری( رانا ) با عابر پیاده‌ای که در حال عبور از این محدوده بوده بشدت برخورد می‌کند.   

تصادف مرگبار با مرد ۷۰ ساله

وی افزود: پس از این برخورد متاسفانه عابر پیاده ۷۰ ساله بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌کند.

مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۱۸ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ: پلیس مشغول بررسی حادثه و استماع مشاهدات شاهدین صحنه حادثه و اورژانس نیز در حال اقدامات خود بود که راننده رانا که از محل با خودروی خود متواری شده بود به محل حادثه بازگشت و مدارک خود را ارائه داد.

وی افزود: قطعا اگر این راننده از محل متواری شده و بازنمی گشت مشمول قانون تشدید مجازات می‌شد ولی با برگشت و اعلام حضور در صحنه حادثه، ضمن قید این اقدام وی جهت اطلاع مرجع قضایی، پرونده جهت رسیدگی بیشتر تحویل عوامل کلانتری گردید.

سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاههای عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها