|
کدخبر: 167380

برخورد سنگین تریلی و اتوبوس

برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس روز چهارشنبه در اتوبان معلم شاهین‌شهر بین پل هسا و پل گرگاب هفت مصدوم بر جا گذاشت.

حوادث برخورد  سنگین تریلی و اتوبوس

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این سانحه رانندگی ساعت پنج صبح امروز رخ داد و پس از اعلام به اورژانس ۲ واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: این حادثه هفت مصدوم داشت که دو تن از آنها که دو مرد ۲۷ و ۶۱ ساله بودند به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی ادامه داد: چهار مرد با سنین ۳۶، ۳۷، ۴۱ و ۴۶ سال و یک خانم ۲۱ ساله نیز پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهارراه ترانزیت، رتبه نخست حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر کشور را دارد.

شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

 سال گذشته ۵۵ هزار و ۸۹۵ ماموریت تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان انجام شد که ۳۹ هزار و ۶۲۶ مورد در مناطق شهری و ۱۶ هزار و ۲۶۹ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده بود.

اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با برخورداری از ۱۵۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی شامل ۷۷ پایگاه شهری، ۷۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رایگان فوریت‌های پزشکی به مصدومان و بیماران اورژانسی است

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها