|
کدخبر: 172165

سارق سیم برق به کام مرگ رفت

فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران در سیستان و بلوچستان از جان باختن سارق سیم برق هنگام سرقت از دکل فشار قوی برق خبرداد.

سرهنگ حسین نوری فرید گفت: در پی اعلام وقوع سانحه برق گرفتگی حوالی روستای "غریب آباد" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و مشاهده شد فردی در کنار تیر برق فشار قوی، جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های شده مشخص شد که فرد جان باخته در هنگام سرقت سیم برق دچار برق گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به کشف ادوات سرقت سیم در کنار جسد و انتقال او به پزشکی قانونی خاطر نشان کرد: سرقت سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو علاوه بر ایراد خسارت جانی و مالی به زیر ساخت‌ها و اموال عمومی بسیار خطر ناک بوده و ممکن است به نرخ ازدست دادن جان افراد تمام شود.

سرهنگ نوری فرید از شهروندان خواست: نسبت به سرقت سیم و تجهیزات ترانسهای برق حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری ۴ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت سیم برق در شهرستان خبر داد.

سرهنگ داریوش سرگلزایی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۲۵۰ متر سیم برق مسروقه بهمراه ادوات و وسایل مخصوص سرقت سیم برق کشف شد.

سرهنگ داریوش سرگلزایی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی پلیس به ۸ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

 

منبع: برنا

ارسال نظر