|
کدخبر: 160263

شناسایی مال‌خران سرقت خودرو در تهران

۳ سارق حرفه ای دزدان لوازم داخل خودرو بودند که ۸ مالخر وسایل سرقتی را لو دادند.

 سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: ۲ بهمن ماه پرونده ای از سوی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس به پلیس آگاهی واصل که حکایت از آن داشت ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق به دستگیری یک نفر سارق به نام رسول در حین ارتکاب سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو شده اند.

لو رفتن باند دزدان از سوی سارق سابقه دار

وی عنوان کرد: با توجه به دستگیری رسول حین ارتکاب جرم و مدارک موجود از قبیل فیلم صحنه سرقت و.... چاره ای جزء بیان حقایق نداشته و لب به اعتراف گشود و گفت ۴۱ فقره سرقت را به همدستی ۲ تن از دوستانش به نام های شاهرخ و آرمان انجام داده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: مراتب طی گزارشی به نظر مقام قضایی رسیده و دستور دستگیری همدستان رسول اخذ گردید و پس از تحقیقات میدانی آدرس محل سکونت ۲ تن از متهمین به هویت های: شاهرخ و آرمان در محدوده خاک سفید شناسایی و در روز سه شنبه ۲۱ بهمن در یک عملیات پلیسی نامبردگان دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از متهمان تحقیق که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی ، معترف شدند اموال مسروقه را پس از سرقت به منزل یکی از دوستانشان بنام حمید انتقال میدادند ، سریعاً هماهنگی لازم با مرجع قضایی انجام و متهم موصوف نیز در همان روز دستگیر شد و از خانه وی اقلام سرقتی زیادی کشف و ضبط گردید.

شناسایی مالخران سرقت خودرو

حمید در بازجویی ۲ تن از مالخران به هویت های کریم و ابوالفضل را به کارآگاهان لو داد و آنها نیز با اقدام به موقع کارآگاهان دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالخران نامبردگان علاوه بر خرید اموال مسروقه از متهمان دستگیر شده ، اعلام داشتند تعدادی اموال مسروقه دیگر را از افرادی به هویت های نصیر – آرمان – غفور – کریم و نادر نیز خریداری کرده اند که گزارش مبسوطی به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری آنها اخذ و نامبردگان نیز دستگیر شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستگیری تمامی اعضای باند سرقت کارآگاهان موفق شدند تا کنون ۱۵۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو را کشف نمایند که در نهایت محل های سرقت توسط متهمین شناسایی ، پس از جمع آوری و تجمیع پرونده شکات جهت تعیین تکلیف در معیت متهمین به دادسرای مربوطه ارسال و متهمین موصوف با صدور قرار تامین مناسب جهت تحمل کیفر به زندان معرفی و اعزام شدند

ارسال نظر