|
کدخبر: 171612

"نادر شاه" در شوش زمین‌گیر شد!

نادر شاه تهران در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

 

نادر شاه سارق حرفه‌ای تهرانی در تعقیب و گریز پلیس پس از درگیری فیزیکی دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار خودرو در عملیات تعقیب و گریز خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان کرد: ساعت ۱۰۳۰ نهم اردیبهشت ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده میدان " شوش " به یک راننده یک دستگاه خودرو رانا مظنون که با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد، خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ هشتم اردیبهشت از کلانتری ۱۷۵ باقر شهر می‌باشد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و با استفاده از علائم هشدار دهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو رانا دستور توقف دادند ولی متهم پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت به سمت خیابان فدائیان جنوب متواری و با حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

شلیک کارآگاهان سارق را متوقف کرد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابرازکرد: پس از طی کردن مسافتی خودرو وارد خیابان‌های فرعی شهرک بعثت شده و همچنان بدون توجه به هشدارهای واحد گشت با سرعت بسیار بالا به مسیر ادامه می‌دهد که افسر اکیپ برای هشدار و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی چند تیر هوائی در فواصل زمانی و مکانی معین شلیک کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودروی مسروقه توجهی به هشدارها نداشته و با حرکات مارپیچ و خسارت به خودروهای عبوری و پارک شده به فرار ادامه می‌دهد. در ادامه افسراکیپ در موقعیت مناسب اقدام به شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های عقب خودروی مسروقه کرده که مورد اصابت قرار گرفته و پس از طی مسافتی خودرو به دلیل نقص فنی متوقف و راننده آن به صورت پیاده از محل گریخت.

سرهنگ یوسفوند افزود: کارآگاهان با عکس العمل سریع و به موقع به تعقیب سارق ادامه و در نهایت با درگیری فیزیکی و مقاومت شدید متهم، وی را دستگیر کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: برابر بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد نادر شاه دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو و قطعات از سرکلانتری نهم بوده و اخیراً از زندان آزاد شده اس.که با هماهنگی‌های لازم خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه نهم پلیس آگاهی شد

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها