|
کدخبر: 165413

آبروریزی عجیب ۲ دختر در کهگیلویه و بویر احمد

حسادت دخترانه در کهگیلویه و بویر احمد جنجال برانگیز شد.

حوادث آبروریزی عجیب ۲ دختر در کهگیلویه و بویر احمد

 

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری خانمی که اقدام به تهدید، توهین و مزاحمت برای همکار خود در شبکه اجتماعی واتساپ می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ روح الله شهبازی پور افزود: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی برای وی و خانواده‌اش با انتشار پیام‌های توهین آمیز ایجاد مزاحمت کرده، رسیدگی به این پرونده به شکل ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ابرازکرد: در ابتدا در خصوص موضوع پرونده از شاکیه تحقیق به عمل آمد و ایشان اظهارکرد که فردی ناشناس با شماره‌های مختلف در شبکه اجتماعی واتس اپ با انتساب افترا و انتشار مطالب کذب باعث هتک حیثیت برای وی شده و این امر موجب نگرانی شاکیه شده و از پلیس تقاضای رسیدگی را داشت.

شهبازی پور تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در فضای مجازی، متهمه که همکار شاکیه بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی هشدار داد: برابر قانون هر گونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد.

شهبازی پور گفت: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند.

وی افزود: عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقیقی افراد در فضای واقعی تأثیرگذار باشد.

رئیس پلیس فتای استان در پایان از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی با پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها