|
کدخبر: 165366

پلیس اینترپل پس از ۱۰ سال گروگان ایرانی را نجات داد

کودک ایرانی که در ۹ سالگی ربوده شده بود و به کشور همسایه برده شده بود در ۱۹ سالگی توسط اینترپل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

 

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر گروگان ۹ ساله پس از ۱۰ سال ربایش با همکاری پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران از چنگال آدم ربایان رهایی و نجات یافت.

به گزارش رکنا، ابراهیم ملاشاهی امروز اظهار کرد: با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر گروگان ۹ ساله پس از ۱۰ سال ربایش با همکاری پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران از چنگال آدم ربایان رهایی و نجات یافت.

 رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: عاملان این اقدام خشن که غیر ایرانی بوده، طی یک اختلاف قبلی با عموی گروگان در یکی از مناطق شهرستان نیکشهر دست به این جنایت زده بودند و پس از ربایش طفل را به یکی از کشورهای همجوار منتقل کرده بودند که با همکاری پلیس اینترپل رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

وی ادامه داد: پدر فرد ربوده شده از همکاری و تلاش پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران، پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر همچنین معتمدین و ریش سفیدان محلی به خاطر رهایی فرزندش از چنگال آدم ربایان قدردانی کرد.

ملاشاهی بیان کرد: با توجه به فرار آدم ربایان به آن سوی مرزها، تلاش برای دستگیری عاملان جنایت از طریق پلیس اینترپل ایران و کشور همجوار تا ختم پرونده همچنان ادامه دارد

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها