|
کدخبر: 161402

سوختن یک ساختمان در غرب تهران / ۴ خودرو در آتش سوخت + عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌‌سوزی شدید در یک مجتمع مسکونی ۳۵ واحدی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چهار دستگاه خودرو در آتش سوخت.

حوادث سوختن یک ساختمان در غرب تهران / ۴ خودرو در آتش سوخت + عکس

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان ۳۵ واحدی در شمال غرب تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۷: ۵۵ امروز (۲۹ اسفند) یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، شهرک نفت، کوچه بیستم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی و سازمان خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور پنج دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه ۳۵ واحدی بود، در طبقه همکف آن چهار دستگاه خودرو شامل یک دستگاه پرشیا، یک دستگاه تیبا، یک دستگاه سراتو و یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند وجود داشت که هر چهار دستگاه خودرو دچار آتش‌سوزی شده بود.

وی تصریح کرد: دو دستگاه از این خودروها کاملاً سوخته و دو دستگاه دیگر نیز خساراتی دیده بودند همچنین دود زیادی طبقات بالایی را فراگرفته بود.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، با استفاده از دستگاه‌های تنفسی درحالیکه دود سیاه و غلیظ از این ساختمان خارج می‌شد، وارد طبقه پارکینگ شدند، گروه‌های دیگر نیز خود را به طبقات بالایی رسانده و مشغول جست‌وجو برای نجات ساکنان محبوش شده شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: آتش‌نشانان موفق شدند ۱۰ نفر از ساکنان این ساختمان را به سلامت از ساختمان خارج کنند، تعدادی از این افراد از طریق راه‌پله‌ها به خارج ساختمان هدایت شده و تعدادی دیگر را نیز با استفاده از نردبان دستی از محل خارج کردند حتی در این میان آتش‌نشانان مجبور شدند دستگاه تنفسی خود را به چند نفر از ساکنان محبوس شده داده و آنها را از ساختمان کنند.

به گفته وی، خوشبختانه این حادثه تا به این لحظه مصدوم و تلفات جانی نداشته و نیروها مشغول ایمن‌سازی و مراحل پایانی لکه‌گیری حادثه هستند.

آتش-سوزی-یک

آتش-سوزی-دو

آتش-سوزی-چهار

آتش-سوزی-پنج

آتش-سوزی-شش

 

آتش-سوزی-هفت

آتش-سوزی-هشت

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر