|
کدخبر: 161071

باند بزرگ کلاهبرداری در کرمانشاه متلاشی شد

دادستان کرمانشاه با اشاره به انهدام باند بزرگ کلاهبرداری با اعلام اینکه تاکنون در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده‌اند و یک نفر هم متواری است، اعلام کرد: این پرونده ۱۲۰ شاکی دارد.

حوادث باند بزرگ کلاهبرداری در کرمانشاه متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری با غصب عناوین دولتی و حکومتی در کرمانشاه خبر داد.

شهرام کرمی با اعلام این خبر اظهار کرد: یک باند بزرگ کلاهبرداری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمانشاه متلاشی شد و بیشتر اعضای آن دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این باند با غصب عناوین دولتی و حکومتی، مردم را اغوا و به بهانه دریافت وام‌های کم بهره و بلندمدت از آنها مبالغی را دریافت کرده و در پاره‌ای از موارد با استفاده از سلاح گرم اقدام به تهدید مردم می‌کردند.

دادستان کرمانشاه با اعلام اینکه تاکنون در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده‌اند و یک نفر هم متواری است، اعلام کرد: این پرونده ۱۲۰ شاکی دارد.

وی با بیان اینکه متهمین این پرونده عناوین اتهامی مختلفی دارند، گفت: علاوه بر اینکه غصب عناوین دولتی و حکومتی مجازات حبس را به دنبال دارد، این متهمین به دلیل اتهامات دیگری همچون معاملات ربوی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سلاح سرد، مشروبات الکلی و... به‌صورت جدا مجازت خواهند شد.

کرمی افزود: پس از دستگیری دیگر متهم، این پرونده تکمیل شده و به دادگاه ارسال می‌شود و با صدور رای نهایی، برای پرداخت مطالبات مالباختگان اقدام می‌شود.

دادستان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست تا هوشیاری خود را در برابر چنین پیشنهادات اغوا کننده‌ای حفظ کنند و گفت: مردم نسبت به این مسئله حساس باشند که اگر فردی علنا اعلام کرد به دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و انقلابی متصل است، قصدش کلاهبرداری و اخاذی است.

وی تاکید کرد: پرونده این کلاهبرداری به صورت قاطع در دستگاه قضایی استان رسیدگی می‌شود و نتایج آن بعد از صدور حکم دادگاه اعلام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها