|
کدخبر: 159588

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق با اجرای عملیات نصر ۱۱۸ در اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی نصر ۱۱۸ محموله‌های خارجی قاچاق به ارزش ۹۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان کشف شد.

وی افزود: در این عملیات که از ظرفیت و توان کلیه یگان‌های انتظامی و کارشناسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرسی نظارت بر اصناف استفاده شده بود با کنترل مبادی مواصلاتی و انبارهای استان حجم زیادی کالای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، مواد خوراکی، لوازم یدکی و تجهیزات خودروهای سبک و سنگین که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۹۲ میلیارد ریال است کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل ۱۲۴ فقره پرونده قاچاق کالا خبر داد و گفت: در این راستا ۴۹ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۸ متهم نیز دستگیر و برای رسیدگی به جرایم خود به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به تداوم اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی گفت: ورود قاچاق گونه کالاهای خارجی به ویژه کالاهایی که مشابه آنها در داخل تولید می‌شوند مانع بزرگی بر سر تحقق شعار جهش تولید هستند و باعث رکود و ورشکستگی کارگاه‌های تولیدی و بیکاری کارگران می‌شوند که در این باره پلیس قاطعانه با دانه درشت‌های قاچاق کالا برخورد کرده و اجازه سؤاستفاده به آنها را نخواهد داد.

 

منبع: موج

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها