|
کدخبر: 136765

سرقت مسلحانه به خاطر مهریه!

مرد جوانی که برای پرداخت مهریه‌اش دست به سرقت مسلحانه از دو زن در خودروی لوکس زده بود دستگیر شد.

سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری فرد مسلحی از دو خانم، ماموران گشت عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به نشانی اعلامی در محدوده سعادت آباد اعزام می‌شوند.

سرقت مسلحانه از دو زن

وی بیان کرد: با حضور گشت انتظامی در محل، ماموران کلانتری شهرک قدس مشاهده کردند، تعدادی از شهروندان دست و پای مردی ۳۴ ساله را گرفته و سعی در دستگیری وی دارند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور ماموران در محل دو خانم (راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی لوکس) به ماموران مراجعه و خانم راننده اظهارکرد، از فروشگاه خارج و سوار بر خودرویمان شدیم. در این لحظه قبل از شروع حرکت، متوجه شدیم که فردی درهای عقب خودرو را باز و داخل خودرو شد و با سلاح گرمی که همراه داشت من را تهدید و از سرنشین خودرو خواست که طلاهایش را به وی بدهد.

وی عنوان کرد: شاکیان ادامه دادند، با تهدید مرد مسلح شروع به سرو صدا و رها کردن خودرو کردیم و از خودرو پیاده شدیم و با کمک افراد عبوری موفق به دستگیری مرد مسلح شدیم و به پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم.

رئیس پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه با دستگیری مرد زورگیر و کشف یک قبضه سلاح گرم، متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری انگیزه زورگیری را بدهی خویش از بابت مهریه همسرش اعلام کرد.

دزدی به خاطر پرداخت مهریه

سرهنگ موقوفه‌ای عنوان کرد: متهم در تکمیل اظهاراتش گفت، مدتی قبل سلاح گرم را پیدا کردم و در سقف خانه ام پنهان کرده بودم. از بابت مهریه همسرم در فشار مالی بودم که تصمیم به زورگیری گرفتم و اسلحه را از محل مخفیگاه برداشتم. در حال پرسه زنی در اطراف فروشگاه بودم که طلا و جواهر همراه این دو خانم که در حال سوار شدن بر یک دستگاه خودروی لوکس بودند نظرم را جلب و تصمیم به زورگیری گرفتم.

این مقام انتظامی برای جلوگیری از سرقت مشابه به شهروندان توصیه کرد: به محض اینکه داخل خودروتان وارد شدید در ابتدا قفل ایمنی خودرو را فعال و سپس با بستن کمر بندی ایمنی شروع به حرکت کنید.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر