|
کدخبر: 127648

منطقه‌ای مرزی که در جنگ قره باغ درگیر است

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: درحال‌حاضر در سایه تلاش مرزبانان غیور شاهد امنیت و آرامش خوبی در منطقه هستیم.

حوادث منطقه‌ای مرزی که در جنگ قره باغ درگیر است

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: درحال‌حاضر در سایه تلاش مرزبانان غیور شاهد امنیت و آرامش خوبی در منطقه هستیم.

در ادامه ‌درگیری‌های ‌نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مناطق اشغالی قره باغ ۲ مورد راکت جنگی قره باغ به مناطق مرزی اصلاندوز برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور به طرفین جنگ تذکر داده شده است افزود: از ابتدای این درگیری در منطقه قره باغ که در مجاورت نوار مرزی منطقه اصلاندوز قرار گرفته است از سوی دستگاه‌های امنیتی کشور به طرفین جنگ در رابطه با اصابت راکت‌ها و گلوله‌های جنگی به خاک ایران تذکراتی داده شده ‌اما باید به صورت جدی هشدار داده شود.

مینایی از وجود امنیت و آرامش در منطقه در سایه تلاش مرزبانان غیور خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون در اثر برخورد و اصابت گلوله‌های جنگی نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان به اراضی شهرستان اصلاندوز مغان تاکنون خسارات و تلفاتی نداشته‌ایم و درحال‌حاضر در سایه تلاش مرزبانان غیور شاهد امنیت و آرامش خوبی در منطقه هستیم.

فرماندار شهرستان اصلاندوز با تاکید بر اینکه مردم باید به نکات و هشدارها توجه داشته باشند بیان کرد: مردم باید به نکات و هشدارها توجه داشته باشند و از اهالی به ویژه روستائیان مرزی خواستاریم از مراجعه به محل اصابت گلوله‌ها و راکت‌ها به صورت جدی خودداری کنند.

 

منبع: تسنیم
  • حبیب ارسالی در

    در واقع ارمنیهای جنایتکار و کودک کش ترور یست هستند و متاسفانه از طرف مدعیان دروغی ن اسلام حمایت مالی،لجستیکی هم میشوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها