|
کدخبر: 127321

باند مواد مخدر مرجان و سه دخترش!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از انهدام باند مواد فروشان محله شوش خبر داد و گفت: متهمان که مادر و سه دختر بودند با تشکیل یک باند مجرمانه اقدام به توزیع شیشه و هروئین می‌کردند که در طرح ظفر دستگیر و از مخفیگاه آنان نزدیک به ۲ کیلوگرم شیشه و هروئین به‌دست آمد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مامورین پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به منظور تحقق اهداف سازمانی در خصوص انهدام باندهای فعال در منطقه شوش، هرندی و مولوی، کسب اطلاع نمودند اعضای یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر به سرکردگی زن جوانی به نام "مرجان" ضمن تشکیل یک باند مجرمانه مبادرت به تهیه و توزیع گسترده انواع مواد مخدر در منطقه شوش تهران با شیوه و شگردهای خاص می‌کند.

حسنوند ادامه داد: با عنایت به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده چندین ماهه علیه قاچاقچیان مشخص شد، اعضای باند به‌صورت بسیار ماهرانه در پوشش اجاره یک باب منزل مسکونی در منطقه شوش اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان ادامه داشت تا اینکه در نهایت مامورین که از مدت‌ها قبل در حال مراقبت نامحسوس محدوده مخفیگاه متهمان بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ضمن دستگیری چهار زن مواد فروش موفق شدند یک کیلو و ۲۲۹گرم شیشه، ۴۸۲گرم هروئین و ۱۱گرم تریاک که به نحو بسیار ماهرانه در داخل سرویس بهداشتی پنهان کرده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر