|
کدخبر: 119777

جزئیات شهادت محیط‌ بان هرمزگانی / ضارب خودکشی کرد + عکس

محیط بان هرمزگانی در جریان درگیری با شکارچیان غیر مجاز بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم به سینه، به شهادت رسید.

حوادث جزئیات شهادت محیط‌ بان هرمزگانی / ضارب خودکشی کرد + عکس

شب گذشته در درگیری مشترک بین محیط‌بانان و نیروی انتظامی با گروهی از شکارچیان غیرمجازدر منطقه ارمک بندر لنگه، محیط‌بان محمد حسن نژاد از مأمورین اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله‌ی مستقیم به سینه، به شهادت رسید.

براساس گزارش‌های اولیه یکی از عاملین این درگیری دستگیر شده است.

در همین حال، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان، محیط بان حسن نژاد در منطقه ارمک استان هرمزگان، به ضرب مستقیم گلوله به فیض شهادت نائل آمد.

حبیب مسیحی بیان داشت: طی درگیری که محیط بان حسن نژاد با شکارچیان در منطقه ارمک به وجود آمد، دو شکارچی به ضرب گلوله مستقیم به سینه محیط بان حسن نژاد، او را شهید کردند و از منطقه متواری شدند.

وی افزود: یکی از این ضاربان، بلافاصله دستگیر و دیگر شکارچی نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد.

مسیحی تاکید کرد: سازمان محیط زیست با جدیت و طبق مقررات نیروهای مسلح، پیگیری حقوق مادی و معنوی برای خانواده آن شهید خواهد بود.

خودکشی ضارب

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دراین خصوص گفت: ضارب دوم محیط‌بان شهید محمد حسن نژاد در استان هرمزگان خودکشی کرد.

سرهنگ جمشید محبت خانی افزود: شب گذشته(سه شنبه) طی درگیری که بین محیط بان حسن نژاد با شکارچیان در منطقه ارمک در استان هرمزگان به وجود آمد، دو شکارچی به ضرب گلوله مستقیم به سینه محیطبان حسن نژاد، او را شهید کردند و از منطقه متواری شدند.

وی اظهارداشت: یکی از این ضاربان، بلافاصله دستگیر و شکارچی دیگر نیز شناسایی اما متواری شد که خبر رسید این فرد با اسلحه خودکشی کرده است.

وی گفت: ضاربی که خودکشی کرده خواهرزاده محیط بان شهید بوده اما در زمان درگیری نمی دانسته که محیط بان دایی اوست اما وقتی متوجه شد که دایی خود را کشته اقدام به خودکشی کرده است.

محیط-بان

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها