|
کدخبر: 59712

اختصاصی گسترش‌نیوز:

۱۰ خودروی پرطرفدار در اینستاگرام + تصاویر

هرکسی دوست دارد که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام یک ستاره باشد. اما در خصوص خودروها چطور؟ کدام خودروها بیشترین طرفدار را در اینستاگرام دارند؟

گسترش‌نیوز: روزنامه‌ای به نام veygo لیستی تهیه کرده و در آن ۳۰ خودروی پرطرفدار در اینستاگرام آورده شده است. در این لیست شاسی‌بلندها، پیکاپ‌ها، سدان‌ها و... وجود دارند. لازم به ذکر است که هشتگ‌ها بر اساس نام کارخانه و مدل و مدل خودرو به صورت جداگانه بررسی شده‌اند تا به یک نتیجه کلی رسیده شود. برخی از خودروها مانند لامبورگینی اونتادور یا شورولت کوروت به صورت واضح ستاره‌های اینستاگرام هستند اما برخی از موارد می‌توانند شما را سورپرایز کنند. در ادامه لیست ۱۰ خودروی پرطرفدار در اینستاگرام آورده شده است.

رتبه ۱۰: Audi R ۸

هرچند که سن و سال آئودی R۸ در حال بالا رفتن است اما همچنان جزو خودروهای پرطرفدار محسوب می‌شود. کاربران نزدیک به ۲.۹ میلیون عکس از این خودرو در اینستاگرام منتشر شده است. خودروی ذکر شده در میان خودروهای اسپرت توانسته این رتبه را کسب کند و یکی از نمونه‌ها با توان ۵۰۰ اسب‌بخار است.

instacar2.jpg

رتبه ۹: Lamborghini Aventador

همانند هوراکان، لامبورگینی اونتادور توانسته تعداد پست و لایک‌های بسیار بالایی را در اینستاگرام دارد. کاربران تقریبا ۳ میلیون تصویر از این خودرو را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. در صورتی که آمار این خودرو را با مدل هوراکان ترکیب کنیم به عدد ۵ میلیون می‌رسیم.

instacar3.jpg

رتبه ۸: BMW M ۴

با بیش از ۳.۴ میلیون بازنشر در اینستاگرام، ب‌ام‌و M۴ توانسته به جایگاه ۸ در اینستاگرام دست پیدا کند لازم به ذکر است که این خودرو مدل M۵ با ۷۰۰ هزار پست بسیار پایین‌تر از این خودرو قرار دارد. کاربران معمولا نمونه‌های دو در را بیشتر از مدل‌های سدان و ۴ در دوست دارند. مدل M۴ با بهره‌گیری از پیشرانه ۶ سیلندر می‌تواند حداکثر توان ۴۲۵ اسب‌بخار را ایجاد کند.

instacar4.jpg

رتبه ۷: Chevrolet Corvette

برندهای امریکایی در این لیست ۳۰ تایی حدود ۵ خودرو را توانسته‌اند جای دهند. در این میان شورولت کوروت یکی از خودروهایی است که بسیار طرفدار دارد. کاربران تعداد ۳.۹ میلیون تصویر از این خودرو را در اینستاگرام پخش کرده‌اند. به طور کلی از محصولات شورولت ۸.۶ میلیون پست منتشر شده است.

instacar5.jpg

رتبه ۶: Chevrolet Camaro

کامارو با توجه به این که از جمله خودروهای عضلانی امریکایی محسوب می‌شود حتی از کوروت نیز پرطرفدارتر است. علاقه‌مندان این خودرو حدود ۴.۶ میلیون پست از کامارو را در بستر اینستاگرام با استفاده از هشتگ منتشر کرده‌اند. هرچند با این وجود هنوز کامارو در بین خودروهای عضلانی پرطرفدارترین نیست.

instacar6.jpg

رتبه ۵: Jeep Wrangler

سورپرایزی نیست که این خودرو بیشترین آمار را در بین شاسی‌بلندها دارد. تعداد بازنشر جیپ رانگلر در اینستاگرام بیش از ۵ میلیون است. این خودرو تنها شاسی‌بلند در لیست، تنها جیپ و تنها محصول از کمپانی فیات-کرایسلر است.

instacar7.jpg

رتبه ۴: BMW M ۳

ب‌ام‌و توانسته جایگاه بسیار خوبی را در اینستاگرام به واسطه محصولات اسپرت و جذاب خود پیدا کند. نزدیک به ۵.۸ میلیون تصویر از این خودرو در اینستاگرام منتشر شده است. با توجه به این که نسخه‌های M ب‌ام‌و بسیار جذاب هستند این محصولات جمعا ۱۱ میلیون پست در اینستاگرام را به خود اختصاص داده‌اند.

instacar8.jpg

رتبه ۳: Nissan GT-R

شکی نیست که نیسان جی‌تی‌آر نه تنها در بین جوانان بلکه بین افراد با سن بالاتر نیز بسیار محبوب است. این خودرو ۲ میلیون آمار بازنشر بیشتر نسبت به ب‌ام‌و مدل M۳ دارد. این خودرو توانسته به آمار ۷ میلیون بازنشر در اینستاگرام دست پیدا کند. این خودرو در این لیست یکی دیگر از مواردی است که بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار توان دارد.

instacar9.jpg

رتبه ۲: Honda Civic

هوندا سیویک و حضور آن در این لیست به خصوص در رتبه دوم می‌تواند به شدت شوکه‌کننده باشد. خودرویی که دو در نیست و در عین حال توان بسیار بالایی ندارد اما محبوبیت آن به شدت بالا است. خودروی ذکر شده توانسته بهترین فروش را در سال ۲۰۱۸ داشته باشد. این خودرو ۷.۴ میلیون بار در اینستاگرام بازنشر شده است.

instacar10.jpg

رتبه ۱: Ford Mustang

جایگاه ویژه رتبه اول در اینستاگرام به خودروی عضلانی و محبوب امریکایی فورد ماستنگ رسیده است. این خودرو به تعداد خیره‌کننده حدود ۱۱.۹ میلیون بازنشر در اینستاگرام دست یافته و مردم آن را به شدت دوست دارند.

instacar11.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها