|
کدخبر: 257379

متروی تهران فردا رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان این ناوگان همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس به دستور شهردار تهران خبر داد.

 مهدی شایسته اصل روز پنج شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: حسب دستور شهردار تهران و ابلاغیه‌ای که از سمت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک آمده است از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خدمات رسانی متروی تهران در خطوط درون شهری رایگان است.

وی افزود: همزمان با روز قدس، سرویس‌دهی در خط چهار مترو تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران وحومه با بیان اینکه این شرکت آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران، قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند تاکید کرد: تمامی ایستگاه‌های خط چهار مترو تهران به‌ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله و استاد معین که در مسیر راه‌پیمایی قرار دارند، آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

وی در ادامه به آماده‌سازی فضا و تجهیزات این ایستگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان این شرکت در روزهای گذشته با انجام اقداماتی چون رنگ آمیزی نمادها و تابلوها، نظافت کامل ایستگاه و ورودی ها، بازرسی و کنترل تجهیزات ایستگاه شامل پله‌های برقی، گیت ها، تجهیزات اتاق کنترل، استقرار تیم‌های تعمیراتی در ایستگاه‌ها و کنترل و تامین تجهیزات ایمنی آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان است.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر