|
کدخبر: 192810

وضعیت پروازها در تعطیلات کرونایی چگونه خواهد بود؟

در تعطیلی کرونایی اعلام شده وضعیت پروازها چطور خواهد شد؟ آیا پروازها کنسل می‌شوند یا با محدودیت‌هایی این سفرها انجام خواهد شد؟

حمل و نقل وضعیت پروازها در تعطیلات کرونایی چگونه خواهد بود؟

درباره آخرین وضعیت پروازها اخبار حاکی از این است که با اجرای ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تعداد پرواز‌های هوایی به یک سوم کاهش می‌یابد.

طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، براساس ابلاغیه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تردد ناوگان هوایی، ریلی و زمینی باید به مدت ۵ روز به یک سوم کاهش یابد و طبق قوانین و مقررات این سازما نیز متعهد به اجرای این مصوبه در حوزه حمل و نقل هوایی کشور است.

محمد حسن ذیبخش گفته است: به محض ابلاغ این مصوبه به سازمان هواپیمایی کشوری مراتب به شرکت‌های هوایی ابلاغ شد و متعاقب آن تمام پرواز‌های شرکت‌های هوایی مورد بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد تا تعداد پرواز‌ها به یک سوم کاهش پیدا کند.

 ذیبخش با بیان اینکه همه شرکت‌های هواپیمایی موظف شدند با اطلاع‌رسانی به مسافران مبلغ دریافتی بابت بلیت‌ها را نیز مسترد کنند، افزود: با توجه به الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی پروازها، همه هواپیما‌ها هم اکنون در مسیر‌های داخلی از ۶۰ درصد صندلی‌های خود استفاده می‌کنند و این مصوبه ما را ملزم کرده است که برای کاهش سفر‌ها از فردا به مدت ۵ روز از یک سوم ناوگان هوایی استفاده شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها