|
کدخبر: 314016

کالای اساسی/قاچاق کالای خارجی /پلیس امنیت اقتصادی

کشف قاچاق میلیاردی/پلیس امنیت اقتصادی با جدیت پیش خواهد رفت

فرمانده انتظامی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و کشف بیش از ۳۱۶میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.

جامعه کشف قاچاق میلیاردی/پلیس امنیت اقتصادی با جدیت پیش خواهد رفت

سردار حیدر سوسنی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به شکل گسترده ای در سرفصل های مأموریتی و طرح های عملیاتی پلیس گنجانده شده و این مهم از همان ابتدای سال جاری با جدیت بیشتری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده پلیس امنیت اقتصادی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت سه روز توسط رده های انتظامی سراسر استان اجرا و طی آن در مجموع ۱۳ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل انواع کالای قاچاق و غیرمجاز در محورهای مواصلاتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در اجرای این طرح انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، لوازم خانگی و آشپزخانه، پوشاک،مواد نیروزا، دام زنده و دستگاه زیر ساخت شبکه کشف شد.

 سوسنی با اشاره به اینکه ۱۳متهم در این ارتباط دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند ابراز داشت : کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده در این طرح را بیش از ۳۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها